TAGEP-B Programı
Günümüz yükseköğretiminde, yalnızca okumaya ve dinlemeye dayalı, tek yönlü ders anlatımına odaklanan geleneksel öğrenme ortamları yerini etkileşimli, katılımcı ve esnek öğrenme modellerine bırakmaktadır. Bu değişim sürecinde, akademik personelin “bilgi aktaran” konumdan “öğrenme süreçlerini yönlendiren ve kolaylaştıran” rolüne geçişi büyük önem taşımaktadır.
Bu dönüşümü desteklemeyi amaçlayan TAGEP-B Programı, öğretim elemanlarının öğrenme odaklı öğretim yaklaşımlarını benimsemelerini, informal ve esnek öğrenme yöntemlerini uygulamalarına entegre etmelerini ve öğrenen topluluk bilincini güçlendirmelerini hedeflemektedir. Program, sosyal etkileşimi ve iş birliğini teşvik eden, gerçek yaşamla bağlantılı, zaman ve mekândan bağımsız öğrenme deneyimlerinin yaygınlaşmasına katkı sağlamaktadır.